Cviky

21. dubna 2010 v 18:30 |  ►Hubnutí◄

Tvarování prsou a zad

Hubnutí zad úzce souvisí s tvarováním prsou. Cvičit můžete v posilovně i pravidelně doma (stačí klasické sepnutí rukou před sebou a tlak rukou proti sobě). Můžete si pořídit i gymnastické gumy nebo kilové činky.
Záda se dobře tvarují plaváním (nejúčinnější jsou styly
motýlek a kraul).

Nohy

Na stehnech jsou největší lidské svaly. Musíte zvolit aktivitu, která je nezvětší, ale spíše zpevní. Chcete-li mít štíhlejší nohy, choďte hodně do schodů a pěšky.

Zadeček

S centimetry kolem boků můžete něco udělat díky cvičení kalanetiky. Celá řada cviků z kalanetiky je právě na zadeček. Velmi účinné
je bruslení, co třeba zkusit in-liny? Zadečku a stehnům prospívá i jízda na koni, spinning, stepaerobik a squash.
 


Komentáře

1 Becky Becky | Web | 21. dubna 2010 v 20:04 | Reagovat

Nene, pití s sebou fakt na běh netahám. Ještě s flaškou se otravovat =D napiju se až doma, nechci nic nosit na zádech, stačí mi ten baťoh do školy, co vláčím denně. =))
Do běhu se nutím stále, ale čím dál tím víc se mi začíná líbit

2 freshmorning freshmorning | Web | 21. dubna 2010 v 20:19 | Reagovat

kalentiku dělám trichuu pomalí ale jinak za to to stojí ne? :D

3 miss.sunshine miss.sunshine | Web | 21. dubna 2010 v 21:10 | Reagovat

chodím do schodů do 3. patra celej život a moc mi to nepomáhá :D asi je začnu vybíhat :D

4 linaaa linaaa | Web | 22. dubna 2010 v 17:26 | Reagovat

já sem na inlinech pořád...řekla bych ž je tonejlepší sport na hubnutí :) teda spíš pro mě :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama